.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!
حضور كروبي در سولات چابكسر ، راه اندازی پایگاه اینترنتی حمایت ازاستاندار گیلان ،سفرميرحسين موسوي به گيلان ،احتمال تغييرمديرعامل منطقه آزاد انزلي، از مهمترین این خبرها می باشند...
آخرین " شنیده ها " از استان گیلان ؟!

جمع‌آوری و انتشار خبرهای ویژه همواره مورد توجه رسانه‌ های ‌‌‌‌خبری قرار گرفته است.این بخش از اخبار خود را در قالب‌ ستون‌‌هایی‌‌چون‌ ‌"ویژه" ، "پشت پرده"، "جهت‌اطلاع" و "گفته می‌شود" منتشر می‌کنند(حضور كروبي در سولات چابكسر ، راه اندازی پایگاه اینترنتی حمایت ازاستاندار گیلان ،سفرميرحسين موسوي به گيلان ،احتمال تغييرمديرعامل منطقه آزاد انزلي، ،و...) از این خبرها می باشند.


***شنيده ها حاكي است حجت الا سلام كروبي ايام تعطيلات نوروزي در سرولات چابكسر حضوريافته وبا برخي نمايندگان مجلس ششم ،فعالان سياسي واعضاي حزب اعتماد ملي گيلان جلساتي داشته است ودر خصوص تشكيل ستاد انتخاباتي در گيلان رايزني كرده است وگفته مي شودرضا صالح نماينده دوره ششم آستانه بعنوان رييس ستاد وي و آقايان حق شناس ،نديمي،حسن زادگان واسلام دوست نمايندگان سابق گيلان نيز جهت همكاري باستاد وي اعلام آمادگي كرده اند وخبرها حاكي است در اين ديدار كروبي بر حضور جدي خود در صحنه انتخابات تاكيد كرده است.
*** شنيده ها حاكي است موسسه فرهنگی هنری صوت الحکیم املش مبادرت به راه اندازی پایگاه اینترنتی حمایت ازاستاندارفرهیخته وانقلابی استان گیلان مهندس «روح الله قهرمانی چابک» تحت عنوان استانداري كه لياقت وزارت رادارد به آدرس اينترنتي ( www.gahramanichabok.blogfa.com)نموده است و پایگاه اینترنتی مذکورمصمم است تادرجهت ایجادتوسعه پایداردرتمامی زمینه های متنوع؛علمی-اقتصادی-فرهنگی-سیاسی-فنی و...ضمن درج عملکردشفاف این استاندارمحجوب وزحمتکش -که الحق والانصاف لیاقت تصدی سمت های وزارتی رانیزدارد،درفضای مجازی اینترنت واطلاع رسانی به عموم مردم سبزاندیش استان گیلان،تلاشی هرچندناچیزدرجهت ایجادمحیط شاداب مملو ازروحیات جهادی بنابه فرمایش مقام معظم رهبری جهت استاندارمحبوب ونیزمدیران تحت امرایشان ایجادنماید.
***شنيده ها حاكي است روز سه شنبه هفته جاري خط ديتاي املش مدت 24 ساعت بدون هرگونه اطلاع قبلي قطع بود وشهروندان املشي هر چند گاهي از استفاده اينترنت محروم مي شوند و گفته مي شود شركت مخابرات گيلان اخيرا در پاسخ به يكي از متقاضيان در يافت Adsl در املش اعلام كرده در حال حاضر به دليل نداشتن امكانات و تجهيزات برقي وفضاي مناسب مقدور نمي باشد
*** شنيده ها حاكي است مهندس رباني رییس دفتر ارتباط مردمی مهندس میر حسین موسوی در استان گیلان از سفر این کاندیداي انتخابات رياست جمهوري در آینده نزدیک به گیلان خبر داد ه است و گفته دفتر مرکزی ارتباط مردمی مهندس موسوی در استان گیلان هم اکنون راه اندازی و شروع به فعالیت کرده است اما افتتاح رسمی کلیه دفاتر ارتباط مردمی موسوی در کشور بطور همزمان حداکثر تا 31 فروردین ماه انجام خواهد شد .

***شنيده ها حاكي است با توجه به اختلافات به وجود آمده در منطقه ويژه آزادتجاري انزلي بزودي فيروزآبادي مديرعامل اين منطقه تغيير خواهد كرد وگفته مي شود دكتر نجفي مديرعامل سابق چاي كشور از گزينه هاي جدي تصدي اين پست است.
***شنيده ها حاكي است با توجه به اينكه دكتر قاليباف در مصاحبه اي اعلام كرده فعلا براي حضوردر انتخابات رياست جمهوري تصميمي ندارد اما گفته مي شود ستادهاي وي در سطح گيلان همچنان فعال مي باشند وبرخي خبرها حكايت از ثبت نام قطعي وي در انتخابات دوره دهم دارد .
***شنيده ها حاكي است در تاريخ يازدهم فروردين ماه بيش از بيست ساعت آب شرب شهرهاي املش ورحيم آباد وبرخي ازتوابع بدون هرگونه اطلاع قبلي قطع بوده است و اين موضوع باعث نارضايتي و گله مندي مردم شده است وگفته مي شود دليل قطعي آب بخاطر عدم تكميل شدن تصفيه خانه طول لات رحيم آباد بوده است كه علي رغم چندين بار افتتاح و بهره برداري آن پس از هر نوبت بارندگي خط انتقال آب به شهرهاي تحت پوشش آن قطع مي گردد.
***شنيده ها حاكي است ستاد انتخاباتي دولت ائتلافي محسن رضايي در گيلان شكل گرفته است ويكي از اساتيد دانشگاه گيلان مسئوليت اين ستاد را بر عهده دارد و گفته مي شود حضور محسن رضايي نيز در انتخابات رياست جمهوري بسيار جدي است .
***شنيده ها حاكي است نخستين همايش استاني ستادهاي نسيم 88 ياريگر مهندس موسوي در گيلان برگزار گرديده است ومهندس رباني مسول ستاد موسوي در گيلان در اين همايش سخنراني كرده است و گفته مي شود در تمامي شهرستانهاي گيلان مسئولين ستادهاي نسيم 88 ياريگر مهندس موسوي انتخاب شده اند.
***شنيده ها حاكي است هفته گذشته جلسه اعضاي ستاد احمدي نژاد در گيلان با حضور برخي چهره هاي اصولگراي گيلان در دفتر آقازاده نماينده مردم رشت تشكيل گرديده است و گفته مي شود در اين نشست نسبت به تشكيل برخي كميته ها وساماندهي فعاليت ها در حمايت از دكتر احمدي نژاد در گيلان برنامه ريزي شده است.
***شنيده ها حاكي است سايت استاني قلم نيوز در گيلان به آدرس اينترنتي (www.ghalamnews.ir/service-105.aspx)فعال شده است وگفته مي شود مسئوليت اين سايت در گيلان به عهده مهندس معراجي رييس سابق جهاد دانشگاهي گيلان گذاشته شده است وخبرها حاكي است اين سايت مواضع وديدگاههاي مهندس موسوي را منعكس مي نمايد و گردانندگان اين سايت درصدد تبديل آن به يك خبرگزاري فعال كشوري هستند.
***شنيده ها حاكي است جلسات انتخاباتي حاميان دولت در گيلان در قالب (رايحه خوش) در تمامي شهرستانهاي گيلان برگزار گرديده و گفته مي شود علومي هدايت اين جلسات را بر عهده دارد.
***شنيده ها حاكي است در روز چهاردهم فروردين يك روز بعد از سيزده بدر درهيچ يك از مغازه هاي مرغ فروشي و قصابي شهر املش مرغ و گوشت يافت نمي شد وگفته مي شود شهروندان املشي براي تهيه مرغ و گوشت به شهرهاي همجوار مراجعه ويا به خريد ماهي روي آورده اند.
***شنيده ها حاكي است حزب موتلفه گيلان پيشتاز فعاليت در حمايت ازدكتر احمدي نژاد در گيلان شده است و تا كنون با دعوت از چندين شخصيت برجسته سياسي كشوري اقدام به برگزاري نشست هايي در حمايت از وي كرده است و گفته مي شود هفته گذشته حجت الا سلام شجوني از اعضاي جامعه روحانيت مبارز تهران در جمع اعضاي اين حزب در رشت سخنراني كرده وخواستار حمايت از دكتر احمدي نژاد در انتخابات رياست جمهوري گرديده است.
***شنيده ها حاكي است الياس حضرتي رييس ستاد انتخاباتي كروبي در تهران اخيرا در گيلان با برخي اعضاي حزب اعتماد ملي وفعالان سياسي گيلان در رشت جلسه داشته وخواستار وارد كردن فشار نيروهاي شهرستاني به كروبي براي كناره گيري از انتخابات شده است وگفته مي شود وي معتقدبوده است كه اصلاح طلبان نبايد با بيش از يك كانديدا وارد انتخابات دوره دهم شوند .
*** با توجه به اينكه استفاده اختصاصي از ماشين هاي دولتي ممنوع است شنيده ها حاكي است يك عضو شوراي اسلامي شهر املش در ايام تعطيلات نوروزي از ماشين پژو آردي آرم دار شهرداري املش جهت تفريحات نوروزي به همراه خانواده خود در حال استفاده كردن بوده است.
***شنيده ها حاكي است اخيرا جلسه جوانان حامي موسوي در املش برگزار گرديده وگفته مي شود در اين نشست حدود 50 نفر از جوانان و دانشجويان املشي شركت داشته اند كه حمايت قاطع خود را از كانديداتوري مهندس موسوي در دهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اعلام كرده اند.
***شنيده ها حاكي است با توجه به هماهنگي اداره كل چاي شمال با بانك صادرات گيلان مبني بر پرداخت تسهيلات بانكي سرمايه در گردش جهت اصلاح و نوسازي باغات چاي گفته مي شود شعب بانك صادرات در سطح شهرستانهاي گيلان از پرداخت اين تسهيلات به چايكاران به بهانه هاي متعدد سرباز مي زنند.
***شنيده ها حاكي است در پي بروز اختلاف بين اعضاي شوراي شهر انزلي برخي از اعضاي شوراي اين شهر اصرار بر بركناري شهردار انزلي را دارند وگفته مي شود يكي از شهرداران شرق گيلان از گزينه هاي شوراي شهر انزلي براي شهرداري اين شهرمي باشد.
*** شنيده ها حاكي است دبير حزب موتلفه گيلان گفته زير سئوال بردن تمامي خدمات دولت فعلي و ناديده گرفتن آنها از سوي منتقدان دولت نهم کار درستي نيست و اظهار داشته : دولت نهم در بسياري از جهات پيشرفت و جهش خوبي در ارائه خدمت به مردم در راستاي رفاه عمومي و توسعه کشور داشته است. حسن كربلايي همچنين افزوده : حفظ سلامت انتخابات و پرهيز از آلوده کردن فضاي انتخاباتي بايد از دغدغه هاي اصلي مجريان و همچنين طرفداران کانديداهاي انتخابات رياست جمهوري باشد و اگر طرفداران کانديدايي به دنبال تخريب کانديداهاي ديگر برآيند با اطمينان بايد گفت که طرف هاي مقابل هم چهره کانديداي مورد نظر آنان را تخريب مي کنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.055 seconds.